21 октобар 2007

ЖЕДНА ЛОПТА

Фотографија: Додо
Изучавао сам све нереде у крви
и милост и мучнину
а сунце залази иза громова
а понизан само славујима са запада
сам био
а с чудом у обрвама кроз сва
стоваришта зарђале робе
сам пролазио
сам пролазио
лудак у кратким панталонама!
поштујем булеваре недељом зашто пусте
поштујем сенку дуда на северној страни
дворишта
хлад у хладном
никад мемљив у гаражи
никад мемљив у гаражи
никад ауто опран на реци
сумрак у речи сумрак готово је
с песничким фигурама
оригиналност је водопад
низ дванаестоспратни хотел
никад мемљив у гаражи
отворићу карбуратор
у славу гагарина и кришне
никад мемљив у гаражи
никад мемљив у гаражи
значај тишине испитујем дрнкањем мотора
препознајем п о н и з н о с т
као категорију дебелих пузавица
ка зеленом


а облак шећера плива око липе
а киша са висина у облак циља
чај на асфалт да баци жедним
моржевима
а у трену врабац у материци краве
а крава у излогу ботаничких униката
прождера украсно смех-цвеће
а ноћ је задобила облик коцке од пиринча
а пајац полицајац
чува њено бацање у неизвесност
а кад је гагарин скочио с трећег спрата
није се чуо туп ударац о бетон ни свилу
дочекао се на ноге и мјаукнуо мијааоууу
а зашто је чупави дедица скочио у вис
и више се није вратио
а индијски океан успузао на врх хималаја
а ово није надреалистички тумор
а много пријатеља ми је причало о чудима
о безброј чуда! о покварени глаголски облици!
а неверујем!


никад мемљив у гаражи
скулптура
чекала ме жедна лопта
немирна на ветру
који је хаос праваца
жедна лопта која је
хигијена хаоса

Нема коментара:

Постави коментар